منتدى حب البنات
ياهلا ومسهلا نورت المنتدى..
أجمل وأروع شيء في الحياة هو الحب فانضم الى منتدانا لتتعرف عليه..
منتدى حب البنات
ياهلا ومسهلا نورت المنتدى..
أجمل وأروع شيء في الحياة هو الحب فانضم الى منتدانا لتتعرف عليه..
منتدى حب البنات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى حب البنات

للترويح عن نفسك وعن قلبك المحب تفضل في منتدى حب البنات

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
اعزائي الأعضاء بالنسبة لقسم نقاش الحب أسبوعياً سيطرح موضوع للنقاش فنتمنى من جميع الأعضاء المساهمة بإبداء الرأي .. وذلك لتعم الفائدة.. وشكراً

بحبوا ساعدونى9خ99

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ملاك الشفق

بحبوا ساعدونى9خ99 Empty
مُساهمةموضوع: بحبوا ساعدونى9خ99   بحبوا ساعدونى9خ99 Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 15, 2011 7:54 pm

هاى يا بنات انا عندى مشكلة انا بحب ولد معايا فى المدرسة انا فى 2اعدادى فى ابتدائى كنا اصحاب لكن دلوقتى الموضوع اختلف انا بنت و هو ولد و بعدان انا كبرت المهم انا حاسة انو بيحبنى حاولت انساة بس مش عارفة بحلم بية كل يوم بليززززززززز يا ريت تساعدونى
راية الحب

بحبوا ساعدونى9خ99 Empty
مُساهمةموضوع: رد: بحبوا ساعدونى9خ99   بحبوا ساعدونى9خ99 Icon_minitimeالسبت مارس 12, 2011 7:56 am

الاول سلام عليكم بصى بقا يا ملاك اكيد مادام انتى يتحبيه حب حقيقى مش حب مراهقة او طفولة او مثلا حب حاجة ظاهرية زى الشكل او المستوى الاجتماعى او مش وهمة نفسك انك بتحبيه وخلاص او او او ...إلخ لو انتى متأكدة ان كل دا مش فيكى وانك فعلا بتحبيه بجد وحبك حب حقيقى فأكييييييييد هو كمان بيحبك ومادام حسة وبرده مش واهمة نفسك انو بيحبك يبقى ان شاء الله بيحبك لان <<القلوب عند بعضها>> و <<من القلب للقلب رسول>> وكمان اصدق لغة لغة العيون والانفعالات الفطرية اللى بتحصلكم اول لما تشوفوا بعض فلو انتى بتحبيه فعلا حب حقيقى وهو كمان بيحبك استنتاجا زى ما قلت كل اللى عليكى بس انك تبينيلو حبك دا ابتسامات رومانسية بقا على نظرات حب و و و ....إلخ وما عليكى بعد كل هذا سوى الانتظار لحد ما ييجى ويعترفلك مع العلم برضه انك تديله فرصة يكلمك وبرده متقفيش مع صحابك طول الوقت عشان يعرف حتى يتنفس معاكى ههههههههههههه بس الاول عاوزاكى تقعدى وتفكرى مع نفسك هل فعلا حبك حقيقى ؟؟؟؟ وتتخيلى الحياة من غيره هل حيبقى ليها معنى؟؟؟؟ وحبو بالنسبة ليكى مهم ولا؟؟؟؟ وهو فارق معاكى ولا؟؟؟؟ لانه بجد الحاجات دى فى مصلحتك لانه انا ليا واحدة صحبتى كانت فاكرة نفسها بتحب واحد مدة وفى الاخر لقت نفسها بتحب مجرد حاجة ظاهرية فيه وهوا مطلعش بيحبها.... وعالعموم لو طلعتى بتحبيه بجد وهوا كمان متبقيش بقا تنسى تعزمينا عالفرح هههههههه وابقى افتكرى انه انا بشرتك ماشى
i love you

i love you

بحبوا ساعدونى9خ99 Empty
مُساهمةموضوع: رد: بحبوا ساعدونى9خ99   بحبوا ساعدونى9خ99 Icon_minitimeالإثنين أبريل 09, 2012 12:06 am

اول شي.......................... واللله حيرتيني ............ اكيد راح احكيلك واساعدك اكييد المهم انا بالنسبةوجهت نزري شوفي ازا ابتحلمي فيه اكتيير يعني انتي بتحبيه وهوي برضو اكيد بحلم فيكي انا متل مني شايفك هعهع هادي وجهت نزري ما بعرف بس بتمنى ازا واجهك في الحئيئة يعني بحبك بس ما بعرف والله في اشياء اكتيرة عن هادي الاشياء فا انا بتمنى تسمعي وجهت نزري ممكن اتعرف انا نادين وانتي ؟؟؟؟؟؟ Rolling Eyes Rolling Eyes

بحبوا ساعدونى9خ99
صفحة 1 من اصل 1