منتدى حب البنات
ياهلا ومسهلا نورت المنتدى..
أجمل وأروع شيء في الحياة هو الحب فانضم الى منتدانا لتتعرف عليه..
منتدى حب البنات
ياهلا ومسهلا نورت المنتدى..
أجمل وأروع شيء في الحياة هو الحب فانضم الى منتدانا لتتعرف عليه..
منتدى حب البنات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى حب البنات

للترويح عن نفسك وعن قلبك المحب تفضل في منتدى حب البنات

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
اعزائي الأعضاء بالنسبة لقسم نقاش الحب أسبوعياً سيطرح موضوع للنقاش فنتمنى من جميع الأعضاء المساهمة بإبداء الرأي .. وذلك لتعم الفائدة.. وشكراً

بلييييبز ادخلم قولوا آرائكم للمساعدة:أيحبنى أم....

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
راية الحب

بلييييبز ادخلم قولوا آرائكم للمساعدة:أيحبنى أم.... Empty
مُساهمةموضوع: بلييييبز ادخلم قولوا آرائكم للمساعدة:أيحبنى أم....   بلييييبز ادخلم قولوا آرائكم للمساعدة:أيحبنى أم.... Icon_minitimeالسبت مارس 12, 2011 6:47 am

السلام عليكم ازيكم يا بنات انا النهاردة حبيت اعرض عليكم مشكلة ليا وبلييييييييز محتاجة مشاركتكم وردكم يا جميلات انا من سنتين فارقت حبيبى....
وإليكم القصة:
أنا عندى حاليا 14 سنة من وانا عندى 8 سنين وانا بحب واحد كان معايا فى المدرسة فى ابتدائى وهو كمان كنت بلاحظ عليه علامات كتيرة على حبه وتقريبا بيحبنى بنفس الدرجة العشق والله اعلم يعنى كان مثلا بيبص عليا كتيير ولما تيجى عينى فى عينه بننسى انا وهو كل اللى حوالينا وكدا يعنى وكمان انا قريت فى علم النفس انه لما حد يقعد مركز معاك كذا يوم وبعد كدا تحس انه مش بيبصلك خالص بيبقى حاسس انه انكشف فبيبدأ يدارى حبه وكمان لما تلاقيه فى مكان انت فيه وتقول فى نفسك صدفة غريبة هى مبتبقاش صدفة ولا حاجة دا بيبقى ان هو راح فى المكان الى انت فيه عشان يفضل شايفك و و....إلخ وكمان صحابى كانوا بيلاحظوا عليه حاجات كتير انا مببقاش شايفاها ويقولولى يعنى مثلا بيبص عليا كتيييييييير وانا مديرة وشى ويركز معايا اوى لما بضحك ووو...إلخ فالمهم فى يوم من ايام الامتحانات بتاعة اخر السنة كان امتحان شفوى واللى يخلص يطلع وحسب بقا الترتيب الابجدى وطبعا فى لجان كتير فهو كان من اللى اسمائهم فى الاول فى لجنته وانا كمان وواحدة صحبتى و هوا كان كل يوم يروح عالبحر والبحر كان بينه وبين المدرسة شارع عشان يركب من هناك مواصلات لبيته ووهو طالع من اللجنة بص لى بصة كدا يعنى فالمهم استغليت الفرصة وقمت واخدة صحبتى ورحنا من شارع تانى ورحنا البحر....
فلما وصلت انا وصحبتى هوا كان بيعدى سكة البحر قعد يبص لى كتييير ويبتسم وشكله كان فرحان واحنا المسافة كانت بيننا كبيرة فقعد يتقدم خطوة وانا كمان وسبت صحبتى قاعدة فى مكانها بقا وهكذا وهكذا لحد ما لقيت ان المسافة خلاص بتقرب وان ممكن يحصل حوار ويعترفلى وكنت حموت من الكسوف فقمت راجعة بسرعة واخدت صحبتى ومشيت وبصيتله حسيت انه زعل وبقا مستغرب فالمهم الكلام دا كان قبل اخر يوم فى الامتحانات بيومين كدا واخر يوم بقا لحظات الصمت الغريب واللى مغطى عليها لحظات قبل الفراق كانت مسيطرة علينا ولأن هوا كان متحوط بصحابه وانا كمان طبعا معرفناش نتكلم خالص آه وفى حاجة واحنا كنا لسه فى المدرسة ايام الدراسة كان بيستغل فرص كتير عشان يكلمنى وانا مكنتش بديه فرصة لانى كنت بتكسف وكنت بمشى بسررررررعة وانا بضحك بكسوف حتى مكنتش برد عليه فالمهم فى اخر يوم اعتقد هوا كان مستنى لقاء البحر دا يتكرر تانى ويعترفلى بس للاسف انا لغبائى مكررتوش وافترقنا....
ولكن؟؟؟!!!!!
فى مدرسة الابتدائى احنا كنا مع بعض اما الاعدادى فلأ اما فى الثانوى واللى انا وهو حنبقى فيها السنة اللى بعد الجية مدرستى حتبقى لزقة فى مدرسته تقريبا نفس الجدار ونفس السطح ونفس الشارع وبرده البحر حيبقى ادام المردسة بشوية فهل؟؟؟!!!
سيتكرر اللقاء؟؟!!!
وماذا سيكون رد فعله؟؟؟!!!
مع العلم بأنى ما زلت احبه جداااااا رغم الفراق والحمد لله حبى له فى اوقات فراقنا ولمدة طوييييييلة منذ سنتين ولسا كمان فى فترة اخرى اكد لى ان هذا الحب ليس حب مراهقة
فهل؟؟؟!!! ما زال يحبنى كما احبه؟؟؟
وهل سوف تكون لديه الجرأة ليعترف لى ؟؟؟!!
مع العلم بأنه اذا تكررت هذه الفرصة فإنى لن اضيعها ولن اهرب
واريد ايضا ان اعرف برأيكم ماذا اعتقد انسحابى فى المرة السابقة عدم حب له أم كسوف وهى الحقيقة ؟؟؟!!!
أرجو منك الرد يا بنوتات وآسفة لانى طولت عليكم وسؤال اخير
هل الثانوى فعلا يشكل لى املا كبير ام مضيعة للوقت؟؟؟؟
معلش بقا يا عسلات طولت عليكم بس ياريييييييت تردوا عليا لأنى محتاجاكم بلييييييييز فياريت تردوا محتاجة آرائكم كتييييير اوى لانى الحزن يسودنى للفراق منذ هذا اليوم
والسلام عليكم
mesadaakdayman

بلييييبز ادخلم قولوا آرائكم للمساعدة:أيحبنى أم.... Empty
مُساهمةموضوع: رد: بلييييبز ادخلم قولوا آرائكم للمساعدة:أيحبنى أم....   بلييييبز ادخلم قولوا آرائكم للمساعدة:أيحبنى أم.... Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 07, 2011 2:35 am

من رأي انك بجد بتحبيه علشان انا حصل معايا معظم الحجات تقريبا
علشان كده متأكده ان و عرف ان حبك ده كسوف مش عدم حب وهو لو بيحبك بجد زي مبتقولي هيحاول يكلمك تاني وتالت بس ياريت انت زي مبتقولي المره الجايه تديله فرصه يعبر عن مشاعره وعلا فكره الثانوي مش تضيع وقت ده مستقبل انتي بتبنيه واحده واحده . يارب اكون افدتك بحاجه مع تحياتي S

بلييييبز ادخلم قولوا آرائكم للمساعدة:أيحبنى أم....
صفحة 1 من اصل 1