منتدى حب البنات
ياهلا ومسهلا نورت المنتدى..
أجمل وأروع شيء في الحياة هو الحب فانضم الى منتدانا لتتعرف عليه..
منتدى حب البنات
ياهلا ومسهلا نورت المنتدى..
أجمل وأروع شيء في الحياة هو الحب فانضم الى منتدانا لتتعرف عليه..
منتدى حب البنات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى حب البنات

للترويح عن نفسك وعن قلبك المحب تفضل في منتدى حب البنات

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
اعزائي الأعضاء بالنسبة لقسم نقاش الحب أسبوعياً سيطرح موضوع للنقاش فنتمنى من جميع الأعضاء المساهمة بإبداء الرأي .. وذلك لتعم الفائدة.. وشكراً

انا بنوته جديده معاكم وعاوزة اقولكم على حجات جديده هتفرحكم

كاتب الموضوعرسالة
شيمو

انا بنوته جديده معاكم وعاوزة اقولكم على حجات جديده  هتفرحكم  Empty
مُساهمةموضوع: انا بنوته جديده معاكم وعاوزة اقولكم على حجات جديده هتفرحكم    انا بنوته جديده معاكم وعاوزة اقولكم على حجات جديده  هتفرحكم  Icon_minitimeالإثنين ديسمبر 15, 2014 9:46 pm

بنوتات انا عضوة جديده معاكم انا عاوزة اقولكم على حاجة انا استعملت شاور جل جديد نازل اسمه opal بس تحففففففففففففففه هيعجبكم اوي بيخلي البشرة ناعمه كا وريحتها حلووووووووة اوي وغير كدا بيرغي كدا وكمان نازل منه شامبو تحفه بيخلي الشعر جميييييييييييييييييل ونازل منه بودرة للجسم روووووووعه هتحبوها اوي بنوتات انا عاوزة اعرف حد استعمل المنتج ده غيري ولا انا بس والي استعملته تقولي

ودي صور المنتجات انا كان نفسي اصورهالكم بس لقيت ليهم بيدج بتاعتهم فجبتلكم الصور يابنات عشان هتبقى اوضح من تصويري كدا افضل
دي صورة الشاور بتاعهم
انا بنوته جديده معاكم وعاوزة اقولكم على حجات جديده  هتفرحكم  NgTfEN

ودي صورة الشامبو بتاعهم يارب يظهرو عندكم وتبقى باينة

انا بنوته جديده معاكم وعاوزة اقولكم على حجات جديده  هتفرحكم  AAHJLR

flower sunny rendeer study
شيمو

مُساهمةموضوع: رد: انا بنوته جديده معاكم وعاوزة اقولكم على حجات جديده هتفرحكم    انا بنوته جديده معاكم وعاوزة اقولكم على حجات جديده  هتفرحكم  Icon_minitimeالخميس ديسمبر 18, 2014 8:23 pm

ايييييييييييييه يبنات محدش يعرفه هنا غيري ولا ايه انابس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Rolling Eyes Rolling Eyes
شيمو

مُساهمةموضوع: رد: انا بنوته جديده معاكم وعاوزة اقولكم على حجات جديده هتفرحكم    انا بنوته جديده معاكم وعاوزة اقولكم على حجات جديده  هتفرحكم  Icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 23, 2014 5:51 pm

واااااااااااااااضح ان ميش حد غيري حد يدخل ويشاركني انتوووووووووووووووووو فين Neutral Neutral Neutral Neutral
شيمو

مُساهمةموضوع: رد: انا بنوته جديده معاكم وعاوزة اقولكم على حجات جديده هتفرحكم    انا بنوته جديده معاكم وعاوزة اقولكم على حجات جديده  هتفرحكم  Icon_minitimeالخميس ديسمبر 25, 2014 6:34 pm

طب عاوزة اقولكم اني سالت على حمام كريم الشعر لقيتهم بيقولو روعه بتاع نفس الشركة بردو اوبال وهستخدمة ان شاء الله وهبقى اجبلكم صورته بس يارب حد يشاركني الراي بقى
شيمو

مُساهمةموضوع: رد: انا بنوته جديده معاكم وعاوزة اقولكم على حجات جديده هتفرحكم    انا بنوته جديده معاكم وعاوزة اقولكم على حجات جديده  هتفرحكم  Icon_minitimeالإثنين يناير 05, 2015 8:15 pm

صورته اهيه يبنات انتوووو فين بقى يببنات المنتدى
انا بنوته جديده معاكم وعاوزة اقولكم على حجات جديده  هتفرحكم  W9KLaH

انا بنوته جديده معاكم وعاوزة اقولكم على حجات جديده هتفرحكم
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» حركه جديده لاتفوتكم..
» >>عضوة جديده تريد الترحيب>>